# bądźmy w kontakcie
Ważne jest dla nas abyśmy razem osiągali nasze cele współpracy.
Dlatego komunikacja jest tak ważna.
Zadzwoń lub wyślij zapytanie.
Zamów szybką pomoc IT
F.A.Q. – Najczęściej zadawane pytania
Jak szybko możemy udzielić pomocy?
Szybka pomoc polega na tym, że:
1. Korzystamy z „Szybkiej pomocy w Windowsie 10” – trzeba być zalogowanym na konto Microsoft i podać nam publikowane hasło,
2. instalujecie Państwo na swoim komputerze program TeamViewer do celów nie komercyjnych, podajecie nam id komputera i hasło,
3. Przyjeżdżamy do Państwa do 2h do zgłoszenia awarii.
Jakich informacji potrzebujemy, by szybko zdiagnozować przyczynę awarii?
Przede wszystkim, komunikatów błędów, dostępu do logów systemowych oraz sposobu zachowania się programów, urządzeń, systemów, komputera przed awarią. Dobrze jest zrobić zdjęcie komunikatów i wysłanie go nam przed przyjazdem.
Co zrobić, by zaoszczędzić na naszych usługach?
Organizacja współpracy jest bardzo ważna. Zrobienie listy zadań do wykonania jest pierwszym elementem dobrej organizacji. Zapisanie wszystkich loginów i haseł do kont, usług sieciowych, danych kontaktowych telefonów do osób i firm współpracujących, mających wpływ na prawidłowe działanie programów i systemów. Posiadanie rozproszonych w wielu miejscach informacji wydłuża nasz czas usług, a to wpływa na wartość faktur, które wystawiamy.
Co wpływa na szybkość realizacji naszych usług?
Nowoczesna technologia, szybka łączność internetowa, regularna optymalizacja systemów oraz priorytetowy dostęp do konfigurowanych przez nas urządzeń i informacji konfiguracyjnych dostawców usług internetowych.
Czym różni się zlecenie od projektu?
Czasochłonnością wykonania oraz zaangażowaniem IT technologii do realizacji celu.